شرکت بازیافت گستر کویر قم

تولید پودر تیوپ قابل استفاده در ایزوگام،آسفالت،قیر و صنایع وابسته

شرکت بازیافت گستر کویر قم

تولید پودر تیوپ قابل استفاده در ایزوگام،آسفالت،قیر و صنایع وابسته

کاربرد پودر لاستیک در تولید ایزوگام

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۹ ب.ظ

کاربردهای قیر بسیار زیاد می باشد اما در برخی موارد دارای عملکرد خوبی نمی باشد.حساسیت بالا به تغییرات حرارت و در نتیجه محدود بودن بازه دمای سرویس،نرمی بیش از حد در دمای بالا و در نتیجه شیار شدگی،کمی الاستیسیته در دمای پایین و در نتیجه ترک خوردگی حرارتی و نیز خاصیت ویسکو الاستیکی قیر سبب ایجاد تغییر شکل های ماندگار در مخلوط آسفالتی از نقاط ضعف قیر محسوب می شود..

به همین دلیل در دهه های اخیر موضوع مواد افزودنی جهت اصلاح رفتار قیر بویژه در ایزوگام مورد توجه خاصی قرار گرفته است.

استفاده از مواد پلیمری مانند SBS و SBR جهت اصلاح رفتار قیر هزینه های زیادی را به چرخه تولید تحمیل و عملا قیر پلیمری و ایزوگام به عنوان محصول نهایی را از اقتصادی بودن خارج نموده و رغبت صنعت را به آن کاهش می دهد.

تحقیقات و آزمایشات انجام شده نشان میدهد که:

برهمکنش داخلی بین پودر لاستیک و قیر موجب میگردد تا پودر لاستیک با جذب روغن های آروماتیک موجود در غیر متورم شده و سبب افزایش ویسکوزیته گردیده و ضخامت ایزوگام را بوضوح افزایش میدهد.

پودر لاستیک ممزوج شده در قیر موجب کاهش درجه نفوذ قیر و افزایش نقطه نرمی و بازگشت پذیری الاستیک می شود و در نتیجه مقاومت حرارتی ایزوگام در مقابل دما افزایش یافته و ایزوگام با همان قیمت تمام شده دارای کیفیت به مراتب بالاتری خواهد داشت.

توصیه ما برای نحوه مصرف پودر لاستیک 5 الی 10 درصد در دمای 170 الی 180 درجه سانتیگراد و با زمان اختلاط 1.5 الی 3 ساعت می باشد که مسلما تولیدکنندگان ایزوگام در شرایط آزمایشگاهی به بهترین الگوی مصرف دست پیدا خواهند کرد.

شرکت کویر قم با تولید پودر لاستیک نرم از نوار و تیوب مش 35 در مقیاس صنعتی که مناسبترین سایز جهت بهبود کیفیت ایزوگام به شمار می آید،توانایی آغاز همکاری مستمر در جهت بهبود محصولات شما را داراست.

همچنین آماده ی ارسال نمونه جهت انجام تست آزمایشگاهی و تناژ نمونه جهت پخت نمونه می باشیم.

وحید شریفی


  • وحید شریفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی